Informacje

Najnowsze

Broker ubezpieczeniowy jest pośrednikiem ubezpieczeniowym, działającym na rzecz i w imieniu klienta od którego otrzymał pełnomocnictwo.

Podczas wykonywania swoich działań kieruje się interesem swojego klienta. Oferuje kompleksową obsługę ubezpieczeniową, dostosowaną do rzeczywistych potrzeb klienta. Można wskazać trzy rodzaje zadań, które broker ubezpieczeniowy wykonuje w ramach swojej działalności: 1) Badanie potrzeb klienta Broker przeprowadza audyt podczas, którego zapoznaje się z umowami, polisami, historią szkodową klienta, wszystko po to aby określić dotychczasowy poziom ochrony ubezpieczeniowej, jaka funkcjonuje u klienta. 2) Przygotowanie i wdrożenie programu ubezpieczeniowego Po przeprowadzeniu audytu i rozmowach z klientem broker przygotowuje spersonalizowany program ubezpieczeniowy, dostosowany do potrzeb klienta. Jeżeli jest taka potrzeba, uczestniczy w szkoleniach, spotkaniach z pracownikami klienta. Wszystko po to, aby w sposób sprawny wdrożyć program ubezpieczeniowy . 3) Obsługa programu ubezpieczeniowego Po wystawieniu polisy, broker podejmuje szereg działań w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wdrożonego programu ubezpieczenia. Przegotowuje aneksy do polis, jeśli wymaga tego sytuacja. Pomaga także w procesie likwidacji szkód, które się pojawią. Jednym z rodzajów ubezpieczeń, które można zawrzeć przy udziale brokera jest ubezpieczenie cybernetyczne. Rola brokera jest tutaj bardzo ważna - wskaże Ci konkretnie jakie ryzyka może pokryć ubezpieczenie i do jakiej wysokości. Pomoże wybrać jak najkorzystniejszy zakres ochrony dla Ciebie. Jest to istotne ubezpieczenie, zwłaszcza w branży IT. Cyberpolisa przede wszystkim pokrywa koszty, jakie musi ponieść firma aby usunąć skutki utraty dostępu do danych, działania wirusa, czy ataku hakerskiego. Ubezpieczyciel posiada dedykowany i wyspecjalizowany do tego zespół (informatycy, prawnicy, eksperci z dziedziny public relations), który sprawnie w czasie rzeczywistym pomaga uporać się ze skutkami tych zdarzeń. Dodatkowo ubezpieczenie pokrywa kary administracyjne, jakie może nałożyć na nas organ ochrony danych osobowych.
Wiecej dowiesz się na www.adlerbrokers.com.pl

Zdjęcia naszego reportera

prawo